2014 m. balandžio 14 d., pirmadienis

Vagys

Grįžau namo ir pamačiau, kad buvau palikusi neužrakintas duris. Buvau su kate. Katė įbėgo namo ir kažkaip keistai sumiaukė. Galvojau, kad ji kambaryje, bet po to supratau, kad ji virtuvėje. Kažką išgirdau virtuvėje, pagalvojau, kad gal vagys. Nuėjau ir iš ten išlindo vyras ir pradėjo man grasinti ginklu. Aš pasakiau: Ne (jis man sakė, kad kažką daryčiau ir aš nesutikau). Buvau nukritusi ant žemės, bet pasikėliau ir šiaip ne taip pabėgau iš buto. Išbėgusi į laiptinę stengiausi šaukti, kad išgirstų kaimynai ir išlįstų, padėtų man. Galvojau skambinti policijai. Mane tas vagis vijosi, o man buvo sunku greitai bėgti ir neišėjo garsiai šaukti. Po to pabudau, nes vaikinas įėjo į kambarį.

Įdomu, kad butas buvo visai nepanašus į mano. Išdėstymas šiek tiek primena tėvų butą. Įėjus koridorius, tiesiai priešais kambarys, į kairę koridorius ir ten gale iš dešinės virtuvė. Butas atrodė modernus ir gražus. Virtuvėje buvo stumdomos durys. Jaučiama vieta – liepų g., namas, kuriame niekada negyvenau, bet esu buvusi svečiuose pas mamos bendradarbę. Bet tas namas 3 aukštų ar pan. O tas butas buvo manau 5 aukšte.

1 komentaras:

  1. Labai puiku, kad sapnuose pastebi, atrodo, nesvarbius aspektus, pvz., kad ir kaip atrode modernus ir grazus butas, stumdomos durys ir kita

    AtsakytiPanaikinti