2014 m. balandžio 15 d., antradienis

Mokykla/universitetas

Po paskaitos su grupiokais masiškai ėjom į tualetą ir žadėjom kartu gerti kavos iš automato. Tarp jų buvo ir Asta. Kai nuėjau į tualetą, pačioj tualeto kabinoj kažką pirkau iš automato. Įmečiau kelis litus, man išmetė grąžos kelis centus, o po to dar išmetė 30 Lt ir dar kelis centus. Pasiėmiau tuos pinigus ir išėjau iš kabinos. Tada išėjau į koridorių, bet mano grupiokų nebebuvo. Ieškojau kavos automatų, bet pamačiau, kad vietoje jų likęs tik pritvirtinimo rėmas, ant kurio jie tvirtindavosi.

Po to dar kažką sutikau iš grupės, kas pasakė, kad nebus anglų kalbos, bet reikia nueiti pas mokytoją. Užlipau į 4 aukštą ir ėjau mokyklos koridoriumi („Ąžuolyno“ gimnazijos). Sienos ir grindys buvo perdažytos. Žiūrėdama į mėlynas grindis galvojau, kad mane visada ramino mėlyna spalva šitoje mokykloje. Jaučiausi labai jaukiai. Koridoriuje dar berods prasilenkiau su Vytautu.

Įėjau į pačią paskutinę koridoriuje klasę. Ten buvo sujungtos dvi klasės, per duris galima pereiti į antrą. Galvojau, kad mano mokytoja bus antroje klasėje, bet ji buvo pirmoje. Priėjau prie mokytojos ir klausiau, ar mums nebus anglų kalbos. Ji neatsakė aiškiai ir aš iki galo nesupratau, todėl dar kažko paklausiau. Po to jau kaip ir prasidėjo pamoka, bet aš vis dar stovėjau nesuprantanti, ar galiu eiti. Kažkoks vaikinas, kuriam turėjo būti pamoka,  pasakė/parodė, kad netrukdyčiau ir kad eičiau lauk. Supratau, kad turbūt mokytoja man daugiau nieko ir nenorėjo pasakyti, todėl atsisveikinau ir išėjau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą