2014 m. balandžio 30 d., trečiadienis

Monstrai, psichologai ir autobusai

Kažkoks monstras norėjo paleisti kalinius ir po to juos valgyti. Buvom prie balkono, buvau su kažkokiu vaikinu. Monstras buvo laisvėje ir ėjo link mūsų. Butas kaip Kaune. Nusitempiau tą vaikiną slėptis už užuolaidų.
Vėliau viską pasakojau Aušrai. Pasakiau, kad sutrukdėm monstrui paleisti kalinius. Aušra paklausė, su kuo. Pasakiau, kad su Kotryna ir Eleonora (jos dukrom).
Monstras grobė kažkokius vaikus. Bet galiausiai pavyko atrasti vieną berniuką. Mama džiaugėsi atradusi gyvą vaiką ir kažkaip pasakė, kad jam jau 9 metai. Tada aš pasakiau, kad jau per vėlu.
Po to jau tas vaikas užaugęs, patalpa panaši – kažkokia salė su narvais. Ir viename iš narvų didžiulis mėsos gabalas. Tas narvas tam vaikui. Dabar jis irgi pusiau žmogus, pusiau monstras ir valgo mėsą, bet žmonių nevalgo.

Turėjau dirbt psichologe ir buvau pas kitą psichologę, kuri man padeda, ir dirbu jos kabinete. Ji man dovanojo auksinį pakabutį, kurį jai paliko močiutė. Laukiau klientų, nežinojau, ar kas nors bus. Bet staiga atėjo keli klientai iš karto, bet aš tikrai nebuvau jų užrašiusi į vieną laiką. Jie visi skundėsi, dejavo. Vienas ir ant žemės sėdėjo, kažką darė. Psichologė sakė man nesirodyti ir pati žadėjo priimti tuos klientus. Kaip supratau, tai buvo jos klientai.
Po to kalbėjau su mama telefonu. Kalba ėjo apie pinigus. Manęs klausė, ar turiu iš kur gauti pinigų, o aš pasakiau, kad galėčiau užstatyti savo ametistą ir pakabutį, bet to daryti nenoriu. O psichologei tai buvo paskutinė darbo diena. Ji kaip ir turėjo ar galėjo man sumokėti, tačiau už šį mėnesį ji pati gavo nepilną algą, todėl nelabai turi.

Norėjau važiuoti namo ir stotelėje laukiau autobuso. Pirmiausia pravažiavo vienas, kuris man netiko. Po to atvažiavo autobusas su juodu užtiesalu ant stogo. Tai buvo 11 autobusas, kuris važiuoja į kapines. Supratau, kad jis buvo užsakytas specialiai laidotuvėms, tačiau vis tiek priiminėjo žmones. Jam nuvažiavus svarsčiau, gal čia buvo 8, nes per audeklą tiksliai nesimatė numerio.

Visus sapnus surašiau į vieną, nes tiksliai nežinau, ar tai buvo vientisas sapnas, ar atskiri sapnai, bet atrodo tarsi visus tris sapnavau vienu metu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą