2014 m. liepos 15 d., antradienis

Universitetas

Važiau į universitetą autobusu. Įlipo kontrolė, daviau elektroninį bilietą. Tada prisiminiau, kad šį mėnesį jo nepapildžiau. Kontrolė patikrino, pažiūrėjo pildymų istoriją ir pasakė: gerai, ir atidavė man bilietą, o aš pasakiau: ačiū. Šalia sėdėjęs vyras sakė: kaip suprasti? Bet aš apsimečiau, kad nesupratau, jog klausimas skirtas man.

Iš autobuso per klaidą išlipau ankstesnėj stotelėj nei man reikėjo. Toliau ėjau pėsčiomis.

Universitete pamačiau, kad be pažįstamų grupiokų, dar yra ir naujų grupiokų. Buvo paskaita su dėstytoja, kuri anksčiau dėstė genetiką. Dabar ji darė tokį kaip žaidimą, kas atsakys į daugiau klausimų, kiekvienas individualiai. Aš atėjau, uždavė kažkokį klausimą, visiškai nesusijusį su mokslais, ir aš nesugebėjau į jį atsakyti, todėl iškart pralaimėjau ir negalėjau tęsti. Buvau pasipiktinusi, nes net nesitikėjau tokių klausimų ir buvau nepasiruošusi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą