2014 m. liepos 20 d., sekmadienis

Antklodės paieškos

Kaunas. Gulėjau lovoje su keliais kitais žmonėmis, kalbėjomės. Po to likau tik aš ir du vaikinai, jau ruošėmės miegoti. Svarsčiau, ar su vienu iš tų vaikinų nesam po viena antklode, nes lyg ir jaučiau jo kojas, bet jis galėjo būti apsiklojęs su dar viena. Tada atėjo močiutė viską pertvarkyti, aš ruošiausi eiti miegoti į kitą kambarį. Norėjau pasiimti savo antklodę, bet pamačiau, kad močiutė su ja miega ir kad ta antklodė ištepta, gal apvemta ar pan. Nuėjau į kitą kambarį, bet nebuvo antklodės, su kuria galėčiau miegoti. Man labai svaigo galva, vos galėjau išstovėti. Ieškojau kokios nors antklodės, grįžau į kitą kambarį ir pamačiau, kad su ta antklode, kuria prieš tai buvau apsiklojusi, miegojo vienas iš tų vaikinų, bet ant viršaus dar užsiklojęs ir pledą. Močiutė perėjo į kitą kambarį ir jau miegojo su kita antklodę, o mano išpurvinta antklodė buvo padėta atskirai. Ieškojau neužvilktų antklodžių, vieną paėmiau, bet kažkodėl netiko. Po to dar porą pamačiau, bet jos buvo per storos. Tada pradėjau galvoti apie tai, kad gal išvis nemiegoti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą