2014 m. gegužės 19 d., pirmadienis

Stotelės

Buvau stotelėje Vilniuje ir laukiau autobuso. Bet nebuvau tikra, koks autobusas man tinka ir ar čia toks važiuoja. Galvojau, kad vienas tinka, bet pažiūrėjau į jo maršrutą ir supratau, kad jis važiuoja į kitą pusę nei man reikia. Tada pagalvojau, kad man tikriausiai reikia eiti į stotelę kitoj gatvės pusėj, bet ten stotelės nemačiau. Nusprendžiau nueiti vieną stotelę į priekį – gal ten važiuos koks man tinkantis autobusas. Ėjau ir galiausiai nuėjau į kažkokį rūsį. Ten patekau į salę, kurioje anksčiau stebėjau kažkokį koncertą ar šokį su kažkuo. Kaip ir negalėjau ten būti, dar bijojau, kad mane atpažins ten buvusi trenerė. Lipau toje salėje laiptais ir man pasidarė silpna, pradėjo svaigti galva. Ta moteris priėjo prie manęs, kad pasirūpintų, ar man viskas gerai. Po to išėjau į lauką.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą