2014 m. gegužės 2 d., penktadienis

Įvykis

Įėjau į kavinę ir ten staiga užgeso šviesa. Anksčiau toje kavinėje man įėjus šviesa sumirgėdavo. (Po to šviesa turbūt atsirado.) Pamačiau, kad yra tik vienas staliukas, prie kurio jau sėdi grupelė žmonių, o kiti staliukai – už užuolaidų. Nežinojau, dėl ko ten uždėjo tas užuolaidas, gal už jų kažkas vyksta, gal kažkas rezervavo tuos staliukus, o gal kažkas įvyko. Prisėdau prie tos grupelės žmonių. Pažinojau juos, bet nebendravau, o gal ir nelabai sutariau su jais. Bet supratau, kad jie patys kartu susėdo, nes tiesiog nebuvo kur kitur sėstis. Aš atsisėdau prie krašto ant sofos. Jie kažką kalbėjo ir žinojau, kad kalba apie tai, kas įvyko.

Buvau namie ir žiūrėjau pro langą. Mačiau tuos pačius žmones (gal dalį jų). Žadėjau kažkur išeit, gal pas tuos žmones. Namie dar buvo mano vaikinas ar koks kitas žmogus ir turėjom eiti kartu. Žadėjau greitai susiruošti, o jis per tą laiką nuėjo nusiprausti. Bet staiga į mano namus įėjo Paulius ir Giedrius (vaikystės draugai) ir atnešė kažkokią dėžę. Jie atėjo net neatsiklausę, o aš turėjau skubėti, todėl jaučiausi ir nejaukiai, ir kiek pasimetusi, kaip jie čia taip atėjo. Po to atėjo dar kažkas, o vaikinas išėjęs iš vonios pasakė: tai čia greitai susiruoši vadinasi?

Turėjau vesti paskaitą savo grupiokams. Visi sėdėjome prie stalo (sujungti stalai, sėdėjom ratu). Vyko kažkoks bruzdesys, visi vaikščiojo kas kur, kas sėdėjo. Jaučiau iš kitų nepasitenkinimą. Dar kalbos ėjo apie visus tuos įvykius, susijusius su šita nejaukia atmosfera, bet jau nepamenu, apie ką buvo kalbama.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą